Time Care

Valet föll på Cinteros och Microsoft Dynamics CRM

– För marknad och säljavdelningen var huvudmålet att få en bättre överblick över vilka aktiviteter vi genomför hos kunder samt att snabbt kunna skapa nya kontaktlistor för utskick och uppföljning, säger Elin Hultqvist, Marknadsansvarig på Time Care.

– För support var målet att säkra ärendehanteringen, erhålla ärendehistorik och att korta ner ledtider, men även att kunna bygga på med en kundportal och föra en smidig kommunikation med kunder, säger Eva Aspgren, Supportchef på Time Care.

Varför valde ni Cinteros?
– De är Microsoft-certifierade med ett flexibelt arbetssätt och gav oss möjligheten att utveckla och modifiera CRM och kundportalen i vår egen takt, säger Andreas Nõu, Utvecklingschef på Time Care.

Om Time Care

Time Care fokuserar till 100% på schemaläggning och bemanningsoptimering och levererar produkter och tjänster inom området. Produkterna tillåter kunderna att anpassa bemanning efter produktionsbehov. Tjänsteportföljen är ett stöd för genomförande och implementering av bemanningsstrategier och processer. Kunder finns inom 100-talet kommuner, landsting samt i den privata sektorn inom bank, handel- och serviceföretag.