Case
Brostaden
Brostaden, som äger och förvaltar runt 90 kommersiella fastigheter med en total yta av 534 000 kvadratmeter i Stockholm, har sedan länge arbetat med CRM. När deras tidigare CRM-system inte längre gick att vidareutveckla bytte de mot Microsoft Dynamics CRM.
Läs mer »
IF Metall
Nöjdare medlemmar med CRM-app. Besöksappen Fokus lanserades till cirka 1 000 användare på IF Metalls 37 avdelningar strax innan jul 2013 och resultatet har inte låtit vänta på sig. - En användare berättade att han får dubbelt så mycket gjort och mår mycket bättre sedan han började använda Fokus, det tycker jag är helt fantastiskt, säger Ronny Olsson.
Läs mer »
Scandic Hotels
Varje dag jobbar Scandic Hotels 6 600 medarbetare med ett enda mål – att du ska trivas. Som Nordens grönaste hotellkedja har vi alltid fokus på miljö, socialt ansvar och tillgänglighet.
Läs mer »
SKL Kommentus Inköpscentral
”Vi har nu en gemensam plats för alla de kontakter vi arbetar med. Vi har en god möjlighet att följa våra olika kund- och leverantörskontakter för att effektivisera vår kommunikation och aktiviteter, säger Conny Callin, marknadschef SKL Kommentus.”
Läs mer »
Stokab
Christel Sandstedt, försäljnings- och marknadschef, Stokab ”Vi är mycket nöjda med Cinteros effektiva och pragmatiska arbetssätt.” De var i behov av ett ärendehanteringssystem. Men i stället för att investera i ett workflow system valde de Microsoft Dynamics CRM.
Läs mer »
SWEDAC
Swedac hanterar väldigt mycket information gällande sina kunders verksamheter och hade ett behov av att byta ut sitt IT-system för att få ett mer automatiserat och effektivare arbetssätt. Swedac behövde ett system som kunde hantera stora informationsmängder för samtliga kundgrupper och leverantörer för att skaffa sig bättre översikt över vad kunderna är ackrediterade för.
Läs mer »
Teknikföretagen
”Kurs- och konferensmodulen ger oss en total överblick.” Svenskt Näringslivs och branschorganisationen Teknikföretagens nya kurs- och konferenssystem är en modul i Microsoft Dynamics CRM. Det innebär effektivare hantering, tydligare överblick över kursdeltagarna och smidigare..
Läs mer »
Time Care
Time Care fokuserar till 100% på schemaläggning och bemanningsoptimering och levererar produkter och tjänster inom området. Produkterna tillåter kunderna att anpassa bemanning efter produktionsbehov. Tjänsteportföljen är ett stöd för genomförande och implementering av bemanningsstrategier…
Läs mer »
Case
Kontakt
Stockholm
111 21 STOCKHOLM
Telefon:
David Solem
E-mail:
Richard Åkerström
E-mail:
Göteborg
Box 1565
411 41 Göteborg
Telefon:
Carina Steinick
E-mail:
Malmö
Södra Tullgatan 4
211 40 Malmö
Telefon:
Robert Erlandsson
E-mail:
Kundsupport
Telefon:
Fax:
E-mail:
Support Microsoft
Microsoft Dynamics CRM-support